torsdag, mai 07, 2009

Tiden flyr.....

Tiden går så fort at før vi vet ordet av det så er det jul!!!

Her i gården er det hektiske timer og dager...
Sønnen i huset er konfirmant til helgen.
Så etter helgen er jeg på "nett" igjen.

Har laget litt kort og ikke minst et lite prosjekt til sønnen.
Skal se om det ikke kommer ut noen bilder.

En annen ting er at jeg har vært i London.
I'm falling in love.
For en hærlig by! Nå var vi maksimalt heldig med turen med masse fint vær.
Skal legge inne inn et liten innlegg om det også.

Jeg har fått et spørsmål ang giraffen som jeg har brukt på et kort.
Det kommer fra Whipper Snapper.

MEN kommer sterke tilbake etter helga...

Ha en fortreffelig helg!

4 kommentar:

elin sa...

Hei hei. London - så spennende...dit vil jeg og en dag - på shopping.
Kan tenke meg du har mye å styre med ja - lykke til i helga. Gratulerer med konfirmanten.
Klem

Aud sa...

Gratulerer med konfirmanten!!!

Så fint at London turen ble en success!

Klem,
Aud

Anonym sa...

Grattis med konfirmant, og lykke til i helga!!

Håper dere får en flott dag!

Klem Benthe

Aina Cesilie sa...

Gratulerer til foreldre og konfirmant!
-tenk så stor han er blitt nå..

Klæm Aina