onsdag, mai 20, 2009

I'm in L O V E........................... in London

Jeg har vært på avdelingstur igjennom jobb. Nemelig til London.
Vi dro 23.april og kom tilbake den 26.april.

Skal si jeg er mektig imponert av den byen. Så masse å tilby.
Vi gikk, tok buss og "subway"...

Jeg har vært på Toff's og spist fish'n chips. Denne resturanten kan jeg anbefale på det sterkeste. Maten var bare helt fantasktisk. Ligger litt nord i London.
Den har vunnet flere år på rad for å ha den beste fish'n chips i hele UK!

Vi har også vært på en guidet tur med Jostein Pedersen! Fantastisk artig!!!
Shopping fikk vi også til. Noen timer på Oxford street og her skal det skrives at jeg nesten ikke brukte penger.
Masse inntrykk så da blir det sånn.
Var innom Blade rubber stamps. Hotellet som vi lå på var bare et kvartal unna.
Men hadde på forhånd bestillt både blomster og stempel. Som kom mens jeg var der.
Her kommer det bilder av det jeg kjøpte:

Forever friends stempel:







Mulberry roser:

Blade rubberstamps fangsten.
Det jeg egentlig skulle hadde de ikke. . .

0 kommentar: