søndag, juni 17, 2007

Tid for å pakke

Huff hain tutti!!!!... Man tror man har så lite så man må bare kjøpe noen fat, klær, duker .... MEN neida når man da skal pakke ned for å flytte finner man litt av hvert.
I morgen skal jeg med godt mot begynne å pakke ned hobby kroken min.
Gleder meg egentlig til det..
Skal bli greit å få ryddet opp litt samtidig fått kastet ting....

Jeg er av den oppfattning av at det som man ikke har brukt det siste året kan kastes. Selv om noen er uenig med meg.... Vi har ei stor bu der jeg vet at vi skal ha med oss julepynt, kofferter og ei gammel skyveseng som min sønn brukte da han var liten gutt. Den har jeg ikke lyst til å kvitte meg med.Resten kan sikkert med kastes. har faktisk noe som jeg skal legge ut til slag på http://www.finn.no/....

Så vi må vel kanskje leie oss en container.....*phu*
Sommer ferien min = komme i orden i den nye leiligheta....
Det kommer til å bli litt stilt fra denne kanten.
Så for de som er innom denne bloggen:

GOD SOMMER!!!

3 kommentar:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Aud sa...

Hei Hanne!

Nå har du vel kommet deg inn under nytt tak, håper flyttinga har gått greit, selv om det nok er utrolig masse arbeid...

Håper du holder ord, og inviterer til et lite stempeltreff i nyleiligheta når dere har kommet vel i orden! {hi-hi-hi} ;o) ;o) ;o)

(Ser at du har fått en sånn spam-posting først her... Hadde den der for en tid tilbake jeg også, jeg bare sletta den...)

Hannemor: sa...

Joda et lite stempel treff skal bli... det blir kanskje så mange som får komme av gangen.. Men pyttsann.... Det vi ikkje får i bredda får vi i høgda......*knis*