søndag, april 01, 2007

Søndag.... Helga snart over....



Heldigvis er det bare 2,5 dag med jobbing så er det lang helg..


Egentlig skulle jeg sitter i hobby kroken min hele denne helga... Men nei har ikke giddet å gjort det... Muligens jeg må gjøre det nå for å holde meg våken... Har nemelig vasket mine to HVITE arbeids skjorter.... For å si det sånn de er ikke hvit lenger.. Min mann hadde ikke tatt med seg alt av den vasken som hadde vært i maskinen før i dag... Så nå er mine skjortet grå....... Prøver å vaske de en gang til samtidig som jeg har hatt sånn pulver i maskinen for at de kanskje skal bli hvit igjen..Så jeg krysser alt for at de blir hvit igjen..!!!




Må si tusen takk til dere som har skrevet noe i bloggen min. Kjempeartig!!!!




Her kommer to kort som er lagt fort å gæli...



0 kommentar: